/ Гарантійні умови

Гарантійні умови

PRESTIGIO SOLUTIONS дякує вам за вибір нашої продукції. Ми впевнені, що за умови належного користування та зберігання придбана продукція служитиме вам впродовж багатьох років.

1. ЗАГАЛЬНІ ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

PRESTIGIO SOLUTIONS надає обмежену гарантію на свою продукцію:

У країнах Європейського Союзу, а також у Великобританії, Сербії та Грузії – два (2) роки.

В Іспанії та Боснії і Герцеговині – три (3) роки.

У Республіці Білорусь, Україні, Казахстані, Вірменії та Азербайджані гарантійний строк для продукції PRESTIGIO SOLUTIONS, за винятком мультиплат, становить 1 (один) рік.

Для мультиплат гарантійний строк становить 2 (два) роки. PRESTIGIO SOLUTIONS додатково надає 1 рік безкоштовного обслуговування мультиплат у всіх країнах продажу.

Безкоштовне обслуговування не включає транспортні витрати та вартість запчастин.

За умови дотримання правил експлуатації та зберігання термін служби продукції становить 3 роки.

Гарантійний строк – це календарний строк, протягом якого Виробник бере на себе зобов'язання щодо здійснення гарантійного ремонту на користь кінцевого користувача. Відлік гарантійного строку починається з дати придбання продукції кінцевим споживачем, зазначеної в документі, що підтверджує придбання.

Документи, що підтверджують придбання:

  • • належним чином заповнений оригінал гарантійного талона в паперовій або електронній формі з правильно та чітко заповненими полями «модель», «серійний номер» і «дата продажу» зі штампом продавця із зазначенням його назви;
  • • касовий чек або інший встановлений законом розрахунковий документ.

2. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

Гарантія виробника не поширюється на:

  • • механічні пошкодження, забруднення або поламання, що виникли не з вини виробника:
    • - несправності в результаті неналежного використання або неправильної експлуатації;
    • - збитки, завдані діями третіх осіб або непереборною силою;
    • - дефекти обладнання, викликані атмосферними явищами або іншими зовнішніми впливами, порушенням правил монтажу та (або) зберігання;
    • - пошкодження, викликані потраплянням сторонніх предметів, рідин, комах, тварин;
    • - пошкодження, викликані побутовими факторами: підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище тощо;
  • • природне спрацювання виробу;
  • • частини інструментів, які з часом зношуються, і частини, які легко ламаються: скло, пластик, лампи тощо;
  • • якщо пошкоджені або відсутні серійний номер або заводська пломба;
  • • якщо умови, зазначені в гарантійному талоні, були будь-яким чином змінені без попередньої письмової згоди виробника;
  • • несправність приладу, спричинена нестабільністю електромережі, що не відповідає встановленим нормам;
  • • дефект пристрою, спричинений значними несприятливими впливами навколишнього середовища (блискавка, пожежа, затоплення тощо), які не можуть бути проконтрольовані виробником, а також недбалим поводженням з пристроєм;
  • • вимоги щодо модифікації конструкції пристрою з метою його адаптації до місцевих умов, які відрізняються від тих, що діють у країні, для якої пристрій розроблено, виготовлено та (або) сертифіковано;
  • • претензії щодо функціональних характеристик пристрою, якщо існуючі характеристики відповідають таким, що заявлені виробником;
  • • витратні матеріали, за винятком випадків, коли причиною несправності є дефекти матеріалу або виготовлення;
  • • косметичні пошкодження, які включають, серед іншого, подряпини,
  • • вм’ятини, зламаний/розірваний пластик, папір, картон або інші частини, виготовлені з матеріалів, які легко пошкодити;
  • • пошкодження, спричинені роботою пристрою разом із продукцією інших виробників;
  • • збитки, спричинені техобслуговуванням (включно з оновленнями та розширеннями), що виконується особами, які не є представниками PRESTIGIO SOLUTIONS або авторизованими сервісними центрами PRESTIGIO SOLUTIONS;
  • • продукти, функції або характеристики яких були змінені без письмової згоди PRESTIGIO SOLUTIONS;
  • УВАГА! Продукти PRESTIGIO SOLUTIONS не призначені для жодних «критичних застосувань»!

    «Критичні застосування» – застосування у межах систем життєзабезпечення, медичних програм, підключення до імплантованих медичних пристроїв, комерційного транспортування, ядерного обладнання чи систем або будь-якого іншого застосування, під час якого збій пристрою може призвести до травм або смерті людей чи пошкодження майна.

    Наступне не є дефектами продукції:

  • • запах нового пластику або гуми, який виділяє виріб у перші дні експлуатації;
  • • зміна відтінку кольору, блиску деталей обладнання в процесі експлуатації;
  • • шуми (не перевищують санітарні норми), пов'язані з принципами роботи окремих частин, що входять до складу виробу, зокрема:
    • - вентиляторів;
    • - водопровідних вентилів;
    • - електричних реле;
    • - електродвигунів;
    • - ременів;
    • - компресорів.
    • Шуми, викликані природним спрацюванням (старінням) матеріалів, а саме:
    • - потріскування при нагріванні/охолодженні;
    • - скрипи;
    • - незначні постукування рухомих механізмів;
    • - необхідність заміни витратних матеріалів та деталей, що швидко зношуються, що стали непридатні внаслідок їхнього природного спрацювання.

    Додаткове безкоштовне обслуговування не включає:

    • - вартість запчастин;
    • - транспортні витрати;
    • - неправильне використання продукції та будь-які дефекти, пов'язані з цим;
    • - модифікація, зміна, ремонт або технічне обслуговування продукції будь-ким, крім авторизованих сервісних центрів;
    • - фізичний вплив, перевантаження або неправильне використання виробу або його експлуатація у спосіб, що суперечить інструкції;
    • - недотримання інструкцій з догляду та технічного обслуговування, що додаються до виробу.

3. УМОВИ ОТРИМАННЯ ГАРАНТІЇ

Щоб отримати гарантійне обслуговування Ви можете звернутись до:

  • • служби технічної підтримки PRESTIGIO SOLUTIONS;
  • • місця придбання продукції;
  • • авторизованого сервісного центру PRESTIGIO SOLUTIONS (АСЦ). Якщо у вашому місті немає АСЦ, зверніться до місця придбання продукції.

На пристрої PRESTIGIO SOLUTIONS, які вийшли з ладу після продажу, поширюється гарантія за умови, що:

  • • ще діє гарантійний строк;
  • • дефект виробу не викликаний порушенням правил експлуатації: механічними пошкодженнями, потраплянням рідин, сторонніх предметів, комахами, ремонтом неуповноваженими особами, іншими причинами, не пов'язаними з виробництвом;
  • • наявний правильно та чітко заповнений паперовий або електронний гарантійний талон виробника або фінансовий документ, що підтверджує факт придбання (реєстраційний чек, товарний чек, рахунок-фактура, платіжна квитанція або інший фінансовий документ, що відповідає місцевому законодавству).

Гарантійні зобов'язання можуть бути виконані шляхом:

  • • гарантійного ремонту,
  • • заміни на рівноцінний/подібний за функціональністю пристрій (у цьому випадку встановлюється новий гарантійний термін),
  • • оформлення акта (документа) про неремонтопридатність для відшкодування вартості в торговельній мережі.

Гарантійний ремонт має бути виконаний у терміни, передбачені місцевим законодавством (довший термін ремонту може бути узгоджений зі споживачем).

Термін ремонту відраховується з моменту підтвердження несправності в сервісному центрі. Заміна несправних частин продукції протягом гарантійного терміну не призводить до визначення нового гарантійного терміну.

4. НЕГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Авторизовані сервісні центри PRESTIGIO SOLUTIONS (АСЦ) надають послуги негарантійного обслуговування.

Ви можете зв’язатися з одним із АСЦ за окрему плату, якщо:

  • • гарантійний строк добіг кінця;
  • • дефект не є виною виробника, або викликаний форс-мажорними обставинами;
  • • наявні сліди некваліфікованого ремонту (використання неоригінальних запчастин, відкриття та ремонт продукції особами, не уповноваженими виробником);
  • • інші випадки обмеження гарантії.

PRESTIGIO SOLUTIONS не несе відповідальності за якість платного ремонту, виконаного третіми особами.